2014. augusztus 7., csütörtök

29. fejezet




 Itt a 29. - az-az az utolsó fejezet. Már csak az epilógus van
vissza. Mint a Chain Reaction utolsó része.
A hétvégén fel fog kerülni a következő történet.
Jó olvasást!



Harry Styles szemszöge:

- Le akarok feküdni veled!
  Számtalanszor futott át az agyamon ez a mondat, pont az ő szájából. Megfogalmazni sem tudom, hányféle képen, képzeltem el ezt, Ahogyan hátra döntöm, ő pedig halkan sóhajt. Ahogyan a kis kezeit a hátamra tapasztja, amint belekarmol. Már a gondolattól eszemet tudom veszteni.
- Én is le akarok veled feküdni! - küldök felé egy biztató mosolyt.
  Elpirul. Össze húzza magán, a kis vajszínű mellényét. Haja az arcába hullik, mikor lehajtja a fejét.
- Bár nehezen fog menni, ha csak ott állsz! - vigyorgok pimaszul.
- Izé..Én..
- Nem mondom, hogy nem fog fájni! De teszek róla, hogy elviselhetőbb legyen, Babe!
  Zavart érzek, mikor félénken elindul felém. Jobb lenne h elfutna, és ne akarná tudni mit gondolok most róla. Annyi minden fut át a fejben. Agyrázkódást kapok attól, hogy szexelni fog velem. Elsőnek.
   Derekára kulcsoltam a kezemet, és a mellkasomra vontam. Ajkaimat a homlokára nyomtam, szorosabban öleltem magamhoz. Fejemet a nyakába nyomtam. Beszívtam az illatát, mielőtt belecsókoltam a puha bőrébe. Nyelvemmel végig nyaltam a nyakának keskeny ívét, apró kezeit a felkaromba nyomta. Hátra dőltem az eldöntött hátsó ülésre, ezzel a mellkasomra vonva őt. Combjai a csípőm két oldalát fogták közre.
- Mhh, szeretnél valamit? - kuncogtam.
  Félénken hajolt közelebb, hogy egy szűzies csókot adjon. Felemeltem a fejemet, hogy elmélyítsem a csókot. A hátára löktem rámásztam, nem nehezedtem rá, a könyökeimmel tartottam magam. Hosszú haja elterült a feje körül, ujjaimmal birizgáltam a rakoncátlan göndör tincseit. Az orromat, hozzá dörgöltem az övéhez, mielőtt csókolni kezdtem volna. Csak csókolóztunk, tudtam ezzel el fogom lazítani. Éreztem amint a mellkasa megfeszül, mikor a combjaira tévedtek a kezeim. Megrándult, ágyéka az enyémnek nyomta. Felmorrantam.
- Azt szeretném ha jól éreznéd magad! - mormoltam - Relax, Babe! - dörgöltem az arcomat az övéhez.
- M-megpróbálom! - sutyorogta.
- Mit? - incselkedtem vele.
- Ho-hogy lazítok. - suttogta hadarva.
- Akkor inkább nem mondom el, hogy mik futnak át z agyamon, azzal kapcsolatban, hogy szexelni fogsz velem.
- Miért mik?
- Biztos tudni akarod?
  Megint elpirult. Arca babarózsaszínből pipacs  vörösre váltott. A fülét harapdáltam. Nyalogattam a nyakát, és csókolóztunk.
- Ezt vegyük le, jó? - böktem a felsőjére.
- Vedd le a tiedet is! - húzgálj az én felsőmet.
- Előbb te, Babe!
  Kezeimet lesimítom a derekára, fejjeleb tűröm a vékony felsőjét, a puha fehér bőre megőrjít. Késztetést érzek arra, hogy harapjam, addig amíg azért nem könyörög, hogy abba hagyjam. Megállok a melltartója korcánál, egyszerű fehér melltartó piros mintákkal, csipkés pántokkal.
- Hú, ha nő lennék bomlanék az ilyen melltartótér!
- Te idióta! - lök mellkason.
- Csókolj meg!
  Azt hiszem ezt nem kell kétszer kérnem tőle. Felém billenti a fejét, ajkain egy heves, érzéki csókban tapadtak egymáshoz. Elhajoltam tőle, hogy levegyem a felsőjét. Azonnal vissza hajoltam hozzá. Tudtam, hogy szereti ha csókolózunk. Bele túrt a hajamba, utána pedig a derekamra simítva, bebújtatta a kezét a felsőm alá. Lágyan cirógatta a hátamat. Ajkait a nyakam bőréhez nyomta puha telt ajkait. Fogai közé vette a bőrömet, és szívni kezdte.
- Vedd le a felsőmet!
- Most? - kérdezi dadogva.
   Át bújtatja a sötét felsőmet a fejemen. Ujjaival végig szánt a mellkasomon lévő tetoválásokon. A nyakába bújva, egyenletes ritmusban dörgölöm hozzá magam. Lábai széjjelebb nyitotta, több helyet adva annak, hogy jobban hozzá férjek. Erőteljesebb sóhajokkal, hátra vetette a fejét. Combjaival átölelve, szorosan tartott magához. Megfeszítettem a combjaimat, minden egyes lökésnél. A nadrágom feszült rajtam, kényelmetlen érzést adva. Arról nem is beszélve, hogy a Sophiehoz való dörgölőzés miatt, menten orgazmusom lesz.
- Annyira le akarom tépni rólad a ruháidat! - csókolgatom a melleit.
- Jézusom! - nyöszörög.
- Jól fogod magad érezni. Látni akarom majd az arcodat, mikor körém élvezel!
  Kigombolom a nadrágját, lehúzom a sliccét, a bugyija égszínkék színű, teljesen el üt a melltartója színétől. Letolom a lábain a nadrágot, utána pedig a bugyit is. Kipattintom a melltartóját. Jézusom, álmaim nője pucéran fekszik alattam!
  Lassan csókolom végig a hasát, a melleit, a mellbimbóit, egyenesen a lábai közé haladva. Megérintettem őt a nyelvemmel. Felsikított, a háta ívbe feszült, engem pedig felőrölt a vágy. Feltoltam két ujjaimat, és belülről masszíroztam. Próbálta össze zárni a lábait, de nem engedtem neki. Végig nyalok rajta, az arcomat pedig szorosabban nyomom hozzá.
- Harry, kérlek! - nyöszörögve könyörgött - Ne hagyd abba! - markolta a hajamat.
  Pillanatokon belül az ajkaimra élvezett. Csábosan néztem rá, majd lenyaltam a számat.
- Vetkőzz le! - utasít.
  Lerúgom magamról a nadrágomat, és a boxeremet is. A tarkómra tapasztja a kezét, csókolózunk. Másik kezével az ágyékom felé halad. El akarok húzódni, nem akarom, hogy azon idegeskedjen, jól csinálja e. Mégis félve érintett meg. Körém fonta a kis ujjait, a csuklóját pedig fel-le mozgatja. Csak egy pillanatig élvezem azt amit velem művel, de már nem bírom. Ellököm a kezét, és az ajkainak esem.
- Készen állsz? - motyogom az ajkába.
- Azt hiszem.
  Lassan dörzsölöm magam hozzá, érzem mennyire készen áll arra, hogy a magamévá tegyem. Megcsókolom, mielőtt óvatosan belé nyomulok. Felszisszen. Mikor már teljesen benne vagyok, combjait magam köré fonom. Össze szorítja a szemeit, és kényelmetlenül mocorog. Előre, hátra kezdem mozgatni a csípőmet. Óvatos vagyok, hisz hallom, amint felmordul, a fájó mozdulataimra.
- Harry...
- Annyira jó vagy! Sophie, szeretlek! - motyogom.
- Oh... - csíp arcon - Én is szeretlek.
  Erősebben lököm magam előre, mire felsikít. Derekamra kulcsolja a lábait, szorosabban magához nyomva. Éreztem, hogy nem kell sok és elélvezek. Gyorsabb iramot vettem fel, a teljes kielégülésünk elérése érdekében. Hallottam a fülemben a sikolyát, pont azután, hogy belé élveztem. Belemarkolt a vállaimba, és a nyakamba harapott.
- Szeretlek. - cirógatta az arcomat.
- Baszki. - suttogtam.
  Szaporán vettem a levegőt, képtelen voltam elhinni, hogy szexeltünk.
- Szeretlek. - hajolok hozzá, hogy megcsókoljam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése