2014. július 28., hétfő

Díj...




   

A díjat köszönöm Nikol-nak.

       
      Ismét tudatlan vagyok az ilyen díjjakkal kapcsolatban. :) Hű maradok önmagamhoz,így megint csak a kérdésekre válaszolnék :)


   10 dolog magamról:

 1.: Pánikba esem ha kettőnél több dolgot kell magamról mondanom!!!! :)
2.: Néha vannak nagyon egoista megnyilvánulásaim. (némelyikre még büszke is vagyok)
3.: Szeretnék tetoválást.
4.: Remek ének tudásom van! (mos azt hiszem hazudok)
5.: Sablonos leszek :) Barna a hajam és a szemeim is :)
6.: Nép táncolok :) és nagyon imádom <3
7.: Szeretek olvasni.
8.: Cipőmániás vagyok :)
9.: Szeretek angol könyveket/fanfictionöket olvasni
10.: A legérdekesebb dolog rólam, szerintem az, hogy blogot vezetek :)




10 kérdésre a válasz:

1. Milyen telefonod van?
    Huawei
2. Milyen nyelven tanulsz:
    Angol, és német
3. Hova költöznél felnőttként?
    Nem tudom! Ha felnőtt leszek megkérdezem magamtól.
4. Melyik egyetemre/fősulira szeretnél menni?
    Konkrétan még én se tudom! (1-0 a bizonytalanságomnak)
5. Mi álmaid állása?
    Rengeteg van :) Képtelen vagyok dönteni....
6. Neked is nehéz össze szedni tíz rohadt kérdést?
    Kezdjük ott, hogy a "Mondj magadról tíz dolgot" problémát okoz!
7. Kedvenc ruhamárka?
    Uh.... Jó kérdés! :) Általában nem húzok márkás ruhákat, de ha van akkor sem nézem milyen. 
8. Olcsó kínai tömegruhák/Drága legkevésbé sem tömeg ruhák?
    Csak kényelmes legyen! Mindegy milyen kínai/ vagy puccos!
9. Van testvéred?
     Igen! :) Egy bátyám és egy nővérem van.
10. Ha van, a tiéd is úgy kiakaszt, mint az enyém engem?
      Nos mivel a tesóim nem laknak már otthon, így erre nehéz válaszolni. De a válaszom igen! Itt a legjobb barátnőm, akitől kisebb elmezavarokat tudok kapni! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése